Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Căutare în site

Consiliul Raional Soroca anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef al Direcției Finanțe  a Consiliului Raional Soroca.

Scopul general al funcției: Implementarea politicii bugetar-fiscale a statului la nivel local

Sarcinile de bază ale funcției :

-                          Organizarea și asigurarea elaborarii, aprobarii şi executării bugetului consolidat al raionului;

-                          Coordonarea întocmirii, examinării, totalizării şi prezentarea rapoartelor privind elaborarea, modificarea  şi executarea bugetului;

-                          Asigurarea, angajarea, eliberarea şi realizarea activităţii personalului direcţiei finanţe.

Bibliografia concursului:

 -     Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154 /2003

-          Legea privind administraţia publică locală  nr.436/.2006

-          Legea privind funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr.158/2008

-          Legea  cu privire la actele normative nr.100/2017

-          Legea privind  finanțele publice locale  nr.397/2003

-          Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr.181 /2014

-          Legea privind sistemul de salarizare în sectorul bugetar nr.270 /2018

-          Legea privind declararea averii și a intereselor personale nr.133 /2016

-          Legea  cu privire la proprietatea publică a unităților adminstrativ-teritoriale  nr.523 /1999

 Dosarul de participare la concurs  se depune personal sau prin poştă/e-mail și va conține:

-        formularul de participare la concurs, specificat în anexa nr.1 al Regulamentului cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs (anexa nr.1 a Hotărîrii Guvernului nr.201 /2009;

-        copia buletinului de identitate;

-        copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională și/sau de specializare;

-        certificatul medical sau declarația pe propria răspundere;

-        cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;

-         documente  care atestă prestarea voluntariatului-în cazul în care candidatul consideră necesar.

Dosarele de participare  se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str. Ștefan cel Mare nr.5 (etajul 5, bir.511) sau la adresa de e-mail: luiza.caraush@gmail.com.

Notă: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, veridicitatea documentelor se verifică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs. Vor fi examinate doar dosarele complete.

 

Condiţiile de participare la concurs: Dreptul de a participa la concurs îl au persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii:

-       deţine cetăţenia Republicii Moldova;

-       posedă limba română  şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

-        are capacitate deplină de exerciţiu;

-        nu a împlinit vîrsta de 63 ani

-       este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical, eliberat de instituţia medicală abilitată;

-        are studii superioare în domeniul  financiar;

-       în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. (a) și ( b) al Legii nr.158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public sau nu  i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

-        nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;

-       documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă sau certificat privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019, semnate de conducătorii autorității/instituției sau de șeful subdiviziunii resurse umane, adeverite prin ștampilă,în care trebuie să se facă în mod obligatoriu referință la documentul (ordinul, dispoziție), care confirmă vechimea în muncă).

-       nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a

 

-       dispus această interdicţie;

-        nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;

-       3 ani experiență profesională în serviciul public și domeniul financiar;

-       nivel înalt de responsabilitate, flexibilitate în comunicare, abilităţi de comunicare și de lucru în echipă;

-       abilități de utilizare a computerului.

 

Data-limită de depunere a dosarelor este   18 martie  2022.